باسلام و عرض ادب خدمت اولیای محترم و دانش آموزان مجتمع آموزشی و فرهنگی نگاه نو

احتراما برنامه دوره تابستان خدمتتان تقدیم می‌گردد.
با توجه به اهمیت و ضرورت این دوره لطفا به نکات زیر توجه بفرمایید.

۱) کلاس‌های تابستان طبق برنامه زمان‌بندی زیر از اول مردادماه تا اول شهریورماه به مدت ۵ هفته برگزار خواهد شد.
۲) کلاس‌های روزهای دوشنبه و چهارشنبه آموزشی بوده و فرزندانمان‌ به‌ مرور مباحث مهم سال تحصیلی گذشته می پردازند تا ضمن بر طرف کردن نقاط ضعف احتمالی در مباحث مهم تکرار و تمرین داشته باشند. همچنین به جهت برنامه‌ریزی و زمان‌بندی بهتر، بخشی از سال تحصیلی پیشرو نیز تدریس خواهد شد. بنابراین حضور در این کلاس‌ها الزامی می‌باشد.
۳) فرزندانمان در روزهای یک‌شنبه ‌و سه‌شنبه طبق دفترچه پیوست(تا 23 تیرماه بر روی کانال‌های مدرسه اطلاع‌رسانی خواهد شد) کلاس‌های فوق‌برنامه خواهند داشت. این کلاس‌ها اختیاری بوده و دانش‌آموزان می‌توانند با توجه به علاقه و استعداد خود کلاس‌ها را انتخاب کنند. توصیه می‌شود قبل از انتخاب کلاس‌های پژوهشی به روز و زنگ برگزاری کلاس توجه نمایید. ثبت‌نام در کلاس‌های پژوهشی از طریق وب‌سایت مدرسه خواهد بود.
4) دانش‌آموزان در دوره تابستان به ۲ گروه تقسیم‌بندی خواهند شد و پس از پایان دوره و با توجه به بازخورد دریافتی از دبیران و کادر اجرایی برای سال تحصیلی کلاس‌بندی خواهند شد.
5) توجه به نکات اخلاقی و رفتاری و رعایت قوانین انضباطی و همچنین رعایت در پوشش ظاهری و حضور به موقع در مدرسه و کلاس‌ها در دوره تابستان بسیار توصیه می‌شود.
6) روز شنبه 31 تیرماه، دانش‌آموزان اولین دورهمی و اردوی تفریحی یکروزه خود را خواهند داشت که برنامه آن متعاقبا اعلام می‌گردد. لازم به توضیح است در طول سال تحصیلی به جهت بالا بردن روحیه و رفع خستگی احتمالی اردوهایی مشابه برگزار خواهد شد.
****خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی از برنامه‌ها و فعالیت‌های مجتمع نسبت به عضویت در کانال‌های مجتمع اقدام فرمایید.****

روز مانده تا شروع کلاس‌های تابستان
30

 

برنامه باشگاه تابستانه ویژه دانش‌آموزان پایه هشتم و نهم

توضیحات مربوط به هر کلاس در فایل زیر موجود است. 

در صورتی که به هر دلیل نتوانستید از طریق نرم‌افزار توضیحات را ملاحظه نمایید روی لینک زیر کلیک نمایید.
دانلود دفترچه باشگاه تابستانی

لازم به توضیح است نمای کلی کلاس‌ها به همراه زمان برگزاری آنها در عکس روبرو موجود است.